Het centrum van Losser stond zondag 21 juni weer volledig in het teken van Oldtimers & Foodtruckfestival Op Losse(r) Wielen. Het evenement is in enkele jaren uitgegroeid tot een van de grootste publieksevenementen van het dorp. Met honderden voertuigen, twintig foodtrucks, live muziek, activiteiten voor kinderen en spectaculaire demonstraties van de jubilerende Brandweer Losser was er een dagvullend programma voor jong en oud.
Henk Koning en Hennie Nijhof van Hallo Losser maakten onderstaand filmverslag.
Geplaatst in: Nieuws














