Automobilist belandt in sloot langs Lossersedijk in De Lutte

Automobilist belandt in sloot langs Lossersedijk in De Lutte

Op de Lossersedijk in De Lutte is woensdagochtend een automobilist met een personenauto in een sloot beland. De melding kwam omstreeks 09.25 uur binnen bij de hulpdiensten. Volgens een getuige... Lees meer »

Vrienden van Hallo Losser

Draag jij Hallo Losser een warm hart toe? Lees hier hoe je onze vriend kunt worden »

Scroll naar boven