De inschrijving voor de 4e editie voor de Slag om Losser loopt gestaag. Inmiddels hebben zich 13 teams aangemeld. Dat betekent dat er nog plaats is voor maximaal 5 teams.
Om nog even in de stemming te komen hebben we nog even een compilatie gemaakt van de “Slag” van vorig jaar, want wat was het druk, mooi, gezellig en leuk.
Nieuw thema
En nu genieten met een nieuw thema, met mooie, humoristische en verrassende elementen. En natuurlijk met veel muziek.
De dag wordt afgesloten met een spetterende feestavond met een live-band in de tuin bij grand-café Smit. Daar zullen een de winnaars bekend worden gemaakt.
Dus reserveer de dag snel nu het nog kan:
Zaterdag 29 augustus in het centrum van Losser















