Automobilist belandt in sloot langs Lossersedijk in De Lutte

Op de Lossersedijk in De Lutte is woensdagochtend een automobilist met een personenauto in een sloot beland. De melding kwam omstreeks 09.25 uur binnen bij de hulpdiensten.

Volgens een getuige is de bestuurder vermoedelijk onwel geworden, waarna de auto van de weg raakte en in de sloot terechtkwam. Politie, brandweer en ambulance werden opgeroepen. De brandweer heeft eerste hulp verleend aan het slachtoffer totdat ambulancepersoneel de zorg overnam.

Welke verwondingen het slachtoffer heeft opgelopen, is niet bekend. De betrokken auto zal door een bergingsbedrijf worden afgesleept

Foto: Dennis Nengerman (Fotomoment) 

Geplaatst in: Nieuws
Hallo Losser - Alles van, voor en over Gemeente Losser
AUTEUR

Nieuwsredactie Hallo Losser

Hallo Losser wordt actueel gehouden door een groot aantal vrijwilligers. Wij geloven dat de Gemeente Losser vitaal en energiek blijft als we weten wat er speelt in de dorpen en als kleurrijke inwoners van onze gemeente een plek hebben om hun verhaal te vertellen.

Scroll naar boven