Op de Lossersedijk in De Lutte is woensdagochtend een automobilist met een personenauto in een sloot beland. De melding kwam omstreeks 09.25 uur binnen bij de hulpdiensten.
Volgens een getuige is de bestuurder vermoedelijk onwel geworden, waarna de auto van de weg raakte en in de sloot terechtkwam. Politie, brandweer en ambulance werden opgeroepen. De brandweer heeft eerste hulp verleend aan het slachtoffer totdat ambulancepersoneel de zorg overnam.
Welke verwondingen het slachtoffer heeft opgelopen, is niet bekend. De betrokken auto zal door een bergingsbedrijf worden afgesleept
Foto: Dennis Nengerman (Fotomoment)
Geplaatst in: Nieuws














