Ga naar de inhoud

Reglement

De Slag of Losser 2025

Algemeen

  • De organisatie van De Slag om Losser is in handen van Stichting Hallo Losser.
  • Dit reglement is van toepassing op alle deelnemende teams.
  • De organisatie besteedt de grootst mogelijke zorg aan een veilige opzet van de
    kwis.
  • Deelname aan de kwis is geheel op eigen risico. De organisatie is niet
    aansprakelijk voor schade of gevolgen voortvloeiend uit deelname.
  • In gevallen waarin dit reglement niet voorziet, beslist de organisatie. Deze
    beslissing is bindend.

Teams

  • Teams bestaan bij voorkeur uit 10 tot 15 personen.
  • Elk team benoemt een teamcaptain. Het telefoonnummer en e-mailadres van de
    teamcaptain moeten vooraf bij de organisatie bekend zijn.
  • Alle communicatie met een team verloopt via WhatsApp, uitsluitend met de
    teamcaptain.
  • Een team is pas officieel ingeschreven wanneer het een bevestiging van
    deelname per e-mail van de organisatie heeft ontvangen.
  • Elk team beschikt over een thuisbasis binnen de gemeente Losser. Dit kan een
    woonadres zijn, of een andere locatie zoals een horecagelegenheid of
    sportkantine.
  • Er geldt geen minimumleeftijd voor deelname. Wel geldt dat deelnemers zich
    houden aan wettelijke leeftijdsgrenzen bij specifieke opdrachten.

Deelname, Puntentoekenning en Prijzen

  • De antwoorden worden nagekeken door de organisatie. Voor elk goed antwoord
    worden punten toegekend.
  • Teams worden gerangschikt op basis van het behaalde totaal aantal punten.
  • De uitslag is bindend en staat niet ter discussie. Over de uitslag wordt niet
    gecorrespondeerd.
  • Prijzen worden op de avond zelf bekendgemaakt:
    • 1e prijs: € 1.500 (€ 1.250 voor het goede doel, € 250 voor het team)
    • 2e prijs: € 1.000 (€ 800 voor het goede doel, € 200 voor het team)
    • 3e prijs: € 750 (€ 600 voor het goede doel, € 150 voor het team)
  • Elk team speelt voor een zelfgekozen goed doel. Indien dit doel geen ANBI-status
    heeft, behoudt de organisatie zich het recht voor dit doel te toetsen en eventueel
    te wijzigen.

Start en Programma

  • Op 20 augustus worden de spelregels op hoofdlijnen besproken met de
    teamcaptains of hun vervangers. Hierbij worden ook aanvullende instructies en
    tips gedeeld.
  • Op 30 augustus:
    • 18:00 uur: Einde van de kwis en inlevermoment voor de gepimpte gitaar
    • 20:00 uur: Start feestavond en prijsuitreiking
Scroll naar boven