Nieuws

Uitslaande brand

De schuur heeft vanavond vlam gevat in de Neercasselstraat Losser

Vanavond ontstond er brand in een schuur, het vuur sloeg over naar de woning. In schuur stonden gasflessen, dit was aanleiding voor de brandweer om de omgeving af te zetten.

De brand is hoogstwaarschijnlijk ontstaan door een geëxplodeerde fietsaccu. In de woning is een behoorlijke schade ontstaan, dusdanig dat de bewoners vannacht niet in hun woning kunnen blijven.

afbeelding van Ingrid Legters

Door: Ingrid Legters

Ingrid Legters redactiespil van Hallo Losser, huis-tuin en keuken journalist en bestuurslid.